Friday, October 10, 2008

Semoga hari ini lebih baik dari semalam

Salam...

Indah sungguh rasanya hari ini.. Terubat juga hati dek kesilapan menerpa Balai Ilmu UM untuk mengikuti seminar kerana tersilap tarikh, apabila sampai di pejabat terus diucap selamat hari lahir oleh Zaidi, Din, Faris & Firdaus. Bergegas aku ke tingkat 6 untuk sesi brainstorming, dirai pula oleh Masyi, Ann, Idah & Fida di kaunter penyambut tetamu. Kemudian giliran Liza & Lina pulak. Macam mana semua orang tahu besday aku ni..

Oh! Patut la.. Kak Timah dah emelkan wish ni ke seantero warga kerja. Good job BAKEP! Itulah ceritanya bila usia dah semakin bertambah, rambut pun dah bertukar warna.. Bercerita tentang usia ni, teringat aku satu petikan yang berkata, "Dalam dunia kita hanya mempunyai usia sebanyak 7 hari. Kita hanya ada Ahad, Isnin, Selasa, Rabu, Khamis, Jumaat dan Sabtu. Kemudian kita kembali menemui Ahad."

Bersyukur aku kepada Dia yang masih memberikan aku hayat, udaranya yang kuhirup percuma pagi, tengahari, petang, malam.. Percuma ke udara yang dikurniaNya?
Terima kasih juga kuucapkan tak terhingga kepada Adinda Elin yang memberi ucapan dan pelbagai hadiah, termasuk setangki penuh minyak di Petronas..hehe.. Dan tidak ketinggalan ucapan sms berupa doa, mudah-mudahan dari mak yang berbunyi, "Selamat hari lahir yang ke...semoga kehidupan Fakrul dan Lin diberkati Allah selalu drp Mak dan Bapak." Amin!

No comments:

Post a Comment